torsdag 6 mars 2014

Nystart

Jag är mammaledig med min andra dotter. Jag har en äldre dotter med som fyller 4 i år. Denna mammaledighet har verkligen väckt min kreativa sida. Jag ritade och målade rätt mycket när jag var yngre. Efter det har sakerna mest legat i en låda och samlat damm.

För några veckor sedan dammade jag av mina gamla akvarell prylar. Jag hade nog inte allt för stora förväntningar på mig själv. Det var mest ett försök till roligare och personligare tavlor till barnens rum. Det första jag målade var en blå uggla. Jag har snöat in rätt mycket på ugglor till min minsta och därav motivet. Att sedan flera vänner ville ha en egen fick upp ögonen för försäljning. Så ser du något du vill köpa eller bara undrar över något tveka inte, skicka ett mail till ac-art@outlook.com.

Här kommer jag dela med mig av både konst, pyssel och foton (som är mitt största intresse) åt det mer konstnärliga hållet. Eftersom barnen styr hur mycket tid som finns till detta kommer uppdateringarna vara ganska ojämna. Särskilt nu när minsta är så liten och egentligen inte har några rutiner.

 Blå uggla a5
 Brun uggla a5
 Grön uggla a5
 Rosa uggla a5
 Ballerina gris a4
 Elefant på lina a4
Ulwin och Ulla a4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar