måndag 17 mars 2014

Budskaps fjäril och några foton

Jag hade ju tänkt göra fjärilarna som budskapstavlor. Eller det var min första tanke med dom iaf. Då med ett eller några få ord på varje. Eftersom dom inte riktigt blev som jag tänkt så har jag ändrat lite på grundtanken. Tyckte den blev mycket finare nu. Ska göra några i olika färg och variera stilar lite. Kan nog bli riktig läckra när jag får kläm på det.

Budskaps fjäril 1 a5

Jag beställde ett jättefint kuddöverdrag ifrån hm för inte allt för länge sedan. Eftersom jag gillar det så mycket tänkte jag måla en liten tavla som ser likadan ut. Eftersom trycket på kudden ser ut att vara gjort med penna blir det ju ett annat uttryck när jag istället målade. Men tyckte min version blev riktigt bra ändå.

Ansikte 1 a5

Med värmen och den väldigt tidiga våren (även om det blivit kallare igen). Har mitt fotosug väckts. Så tänkte bjuda på några foton.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar