måndag 23 juni 2014

En svan och fler födelse tavlor

Med två småbarn hemma märker jag att tiden till pyssel inte räcker till. Särskilt inte nu när jag dessutom försöker komma i form igen och väljer att träna när minsta sover före allt annat. Snart går sambon på semester då har jag minsann tänkt ta mig tid att måla. Jag har två beställningar kvar att göra. Som jag tänkt försöka få klara redan nästa vecka. Jag tänker ta mig tid att måla några andra idéer jag har med. Vilket inte borde vara något problem om detta tråkiga väder fortsätter.

Det jag faktiskt har hunnit med sedan senaste inlägget är en födelsetavla till äldsta dottern, en morsdagssvan till mamma och en födelsetavla till (där jag valt att inte visa namn och födelsedatum eftersom jag anser det för personligt). 





Jag har tänkt rymma ut till min mammas stuga som ligger vid havet några dagar denna sommar. Då har jag faktiskt tänkt ta med mina måleri saker och skapa massor. Det är planen, sen beror det lite på väder och vind hur mycket målande det faktiskt blir av.

Jag vill passa på och önska alla en jättebra sommar och semester trots vädret. Jag hoppas verkligen värmen kommer tillbaka snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar